, קל יותר לבשל את העוגה הזו מאשר את העוגה אוכלת בשר, אבל זה לוקח הרבה זמן.
יש הרבה חירויות במחלקת אכילת הבשר שיעשו הבדל בטעם. כאשר הם כותבים שמיאסוידובסקי לא הסתדר, זה אומר שבאיזשהו מקום היה פנצ'ר בתהליך.
במיאסוידובסקוי יש הרבה חירויות, שבהן העצמאות באה לידי ביטוי וניתן להשיג טעמים ותוצאות שונות לחלוטין: שם נשאר בצק חמאה בן לילה בטמפרטורות שונות מאוד. ואז המוזרויות של הכנסת מוצרים, שם ביצים, למשל, מוכות בצורה נפרדת, זה לא תמיד טוב לשום קמח. כבר ציינתי שם כי החמצון הנוסף של הבצק בחמצן הוא לא תמיד קרח.
עם זאת, בקוליץ שאוכלים בשר הבצק הוא באמת בצק, למרות שהוא עשיר להחריד, ואם אתה הופך אותו לסמיך מדי, יהיה מעט תחושה ממנו, ולכן, שוב, אתה צריך גם לווסת את הלחות שם בעצמך , שעלול להוביל לשגיאות.
סיכום כולל: קשה לבשל אכילת בשר כמו שצריך. ב- myasoyedovskoe קל מאוד להשיג עוגה במקום עוגה.
המתכון הזה הרבה יותר פשוט.
אומנם משתמשים כאן במילת הקסם "בצק", אך במציאות לא. יש הפעלה ממושכת של שמרים בתוך מחית סוכר מאוד עם חלב עם כמות מוגברת של סוכר למשך 12 שעות. כאן זה דומה לאכילת בשר: מדבר החמאה מעכב את השמרים ומאפשר לו לשבת כל כך הרבה זמן. ואותה דרישה לשמרים חיים חזקים או סובלניים לסוכר. אחרת הם לא יעשו זאת
ואז הלישה הבזופארנית הרגילה של מאפין כבד מתרחשת בבת אחת, ולא צעד אחר צעד, לתוך המחוז הצפוני בניסיון להכניס משפר בצורה של לחלוט.
המבוא של "מאפה שוקו" - בישול כאן הוא מאוד לא סטנדרטי. אני מעז להניח שלמלכה בזמן כתיבת המתכון היה קמח שאינו גוזל לחות והבשל שלה לא היה סמיך כמו בקמח בעל יכולת גבוהה של ימינו.למעשה, עלי תה הם חומר משפר נהדר שמוסיף עסיסיות ומאט את ההתיישנות, ומשמש כפינוק טעים לשמרים. אבל עלי התה צריכים להיעשות לפחות להיום !!!! בשיעור הקמח: לחות 1: 2, וכאן 1: 1.3, שנותן בצק צפוף יתר על המידה. לכן מתקבלת בישול חלקי מאוד והפוטנציאל שלו לא מתגלה במלואו, אך השמרים מקבלים מעט מהטעימות שלה.
בהחלט הייתי מדלל את עלי התה במתכון זה))) אחרת, אני לא ממש מבין את המשמעות של הקדמתו. ידע מעניין לאגרוף את הבצק בבלנדר, כפי שאני מבין שזה לא קרח, כי הרבה גז שמוסיפים לבצק מדובר השמרים דופק, אם כי אם אין דרך אחרת לצאת, אז
אבל אני מעדיף ללוש את כל הבצק ואז לטחון אותו בעדינות עם "עלי תה", אם אתה הופך אותו לצפוף מאוד על פי המתכון, או אז מערבב רק חלק קטן מהבצק.
כאן במתכון זה ראוי לציין שמצב ארוך מאוד של טמפרטורה נמוכה נבחר ב- HP "בצק הכפר". מצב נפלא שכזה קשה למצוא בשום תנור, והתסיסה ארוכה להפליא בתנאים הטובים ביותר והעוגה צריכה להיות בעלת טעם נפלא מאוד.
בעיקרון, כל הטריק הוא לא 12 שעות של הזדקנות שמרים. ניתן בהחלט להפעיל אותם בצורה סטנדרטית תוך מספר דקות.
יש מחזור תסיסה ארוך מאוד של בצק לא מזווג בתנאים הטובים ביותר ב- HP.
לכן, עליך לשים לב לכך, ואם מצב זה אינו קיים, בחר במצבים הארוכים ביותר, או הדמיה ידנית את מצב "בצק הכפר". לפי מה שאני מבין, התסיסה שם אינה גבוהה מ-25-28 מעלות.
אם גם אתם מכניסים כאן נכון את הבישול, לא כבצק צפוף, אלא כביש רגיל, אז חוץ מזה, העוגה צריכה להיות עסיסית מאוד.
אם אתה משווה את הטעם לאכילת הבשר, אז עם הייצור הנכון של שתי העוגות האלה, הן צריכות להיות דומות מאוד. ההרכב כמעט זהה, התערובת עשירה בכבדות בשלב אחד ותסיסה ארוכה. אבל עם העוגה הזו קל יותר לא לטעות בבישול. ואם אתה מכין את הבישול הנכון, תקבל מוצר עסיסי יותר.
אם אתה לא ב- HP, אלא בקנווד. אנו מכינים אצווה על פי המתכון. אם הקמח עמיד לאורך זמן, תן זמן להתפחה למשך 30 דקות ואז ללוש לֹא מעל השלב הראשוני, כי הבצק יהיה ארוך לשוטט ולצבור כוח.
תסיסה בטווח של 25-28 מעלות,
מלכה כותבת
לישתי את הבצק במצב "בצק הכפר" (כמו שעשו ויילס) - לישה במשך 50 דקות, גידלתי 70 דקות, 10 שניות. שיפור עצמות, עלייה של 85 דקות, 10 שניות. שיפור של 110 דקות.
20 דקות לפני סיום התוכנית, לישתי את הבצק ביד והוצאתי את המיקסר, שלאחריו השארתי את הבצק לעוד ~ שעה ועשרה דקות.
כלומר, איפה שיש לה כיפוף, אתה צריך לקפל בזהירות את הבצק. כלומר, לעשות את השיצוף האלה ביד, על ידי קיפול בזהירות של הבצק.
או אל תסמוך על המשטר, אם הוא מנוסה באפייה, הסתכל על התנהגות הבצק וקפל אותו.
ובכן, כמו בכל קוליץ ', ככל שהבצק רך יותר, העוגה רכה יותר ורכה יותר. כלומר, אסור לכם לדפוק את הבצק. אם נכנס קמח סופג לחות, דלל אותו במעט חלב, שמנת חמוצה מדוללת, מי גבינה וכן הלאה. חלב חמוץ (רק מעט, כדי לא לחמצן בשום צורה שהיא) טרי מהפח ישפר את עוגת הפסחא שלכם, אם תוסיפו אותה רק מעט, כמשפר, ולא כתוסף טעם.
עליכם להסתגל לקמח וללוש את הבצק בעל עקביות רכה.
באופן כללי, אם אין HP, אז עוגת הפסחא המלכותית תדרוש כבוד לעצמה, היא לא מהירה.